Siłownia Lipiany

Komisy i Lombardy jak masz coś do sprzednia lub chcesz zstawić to zapraszmy

Siłownia Lipiany

siłownia

Testosteron- definiuje męskość, odróżnia samców alfa od tych, którzy im się podporządkowują, daje nam pewności siebie i odwagi, poprawia libido. Każdy człowiek powinien dbać o to, by poziom tegoż hormonu utrzymywać u siebie na ogromnym poziomie. Niezależnie bowiem od dziwnej mody na zniewieściałych facetów przypominających dziewczynki, czy zapewnień, że jakkolwiek nie musimy już zabiegać o przetrwanie czy bić się o samice kiedy polscy przodkowie- testosteron dobrze jest nam bardzo potrzebny. Szczególnie gdy uwzględnimy fakt, iż w latach 1940-1990 zaobserwowano spadek niewielkiej ilości plemników w nasieniu ludzi o ponad połowę!

Siłownia Chojna

Prostą tego inicjatywą jest niski testosteron, z kolei przyczyn tegoż zjawiska naukowcy dopatrują się wielu. Jedni rzeką, iż to skutek wzrastającego odsetku gości z nadwagą (im daleko tłuszczu, tym zwykle niższy testosteron), inni wierzą, iż to przez estrogeny, których powodujemy sobie z zewnątrz. Ja zgodzę się z tymi, którzy za głównego winowajcę mają… stres. Nic tak ponieważ nie zaburza polskiej gospodarki hormonalnej, jak długie napięcie. Jeśli istniejesz na nie narażony- spokojnie. Tylko się nie stresuj. Odda się spośród obecnym walczyć. Ten produkt podpowie Ci nie tylko, kiedy się wyluzować, jednak również gdy pozostałymi metodami dać sobie większy poziom hormonu męskości.

somatodrol

Obniż kortyzol

To racja ten niechciany hormon sprawia, że się stresujemy. Lecząc na złą metę- mobilizuje nas do robienia, motywuje, dodaje siły. Zapewniał naszym przodkom (wraz z adrenaliną) możliwość szybkiej walki lub ucieczki. Niestety dziś w dużej w części przypadków martwimy się rzeczami, jakie nie stanowią zagrożenia życia, więc mechanizm z odległych czasów bardziej przeszkadza, niż pomaga. Tym bardziej że długotrwale podniesiony kortyzol powoduje stany zapalne (które to odpowiednio odpowiadają za nowotwory i wady serca- dwie główne przyczyny zgonów w krajach wysoko rozwiniętych), katabolizm (rozpad mięśni), gromadzenie się tłuszczu, czy kłopoty ze snem, przemęczenie i drażliwość. A co najszkodliwsze dla mężczyzn- konkuruje z naszym testosteronem. Dlatego powinieneś się imać wszelkich rodzajów (no, może poza heroiną…), żeby się wyluzować. Medytacja to bezwzględny numer sam na liście wyjść na stres. Już 15 minut dziennie po miesiącu da Ci zauważalnie spokojniejszy charakter i szczęśliwy sen. Po drugie- ćwiczenia rozciągające. Po trzecie- oglądanie komedii, czytanie dowcipów, czy szerzej mówiąc- śmiech. Kolejny punkt- samodzielnie wykonany masaż stóp czy łydek. No, chyba że jesteś kogoś, kto ten masaż będzie dążyć Ci pisać 😉 Po piąte- kontakt z pozostałym człowiekiem. Uściski potężnie redukują stres. Coraz dużo działa pocałunek albo seks. Ponadto- słuchanie relaksującej muzyki, czytanie książek, autohipnoza, basen, taniec, zioła uspokajające takie jak melisa czy waleriana (nie, nie są tylko dla starych, znerwicowanych bab)… a więcej jedna, bardzo popularna informacja- przyjmij pozycję zwycięscy. Unieś ręce w górę w ruchu triumfu, rozszerz nogi. Stoisz, jakbyś coś wygrał, a mózg dostaje sygnał, iż istniejesz wydajny siebie, więc zaczyna być więcej testosteronu i zmniejsza kortyzol. Jak widzisz- cwanych. Obniżenie poziomu stresu jest używanie istotne, dlatego zawsze prowadzę nań szczególną uwagę. Pozwól je za podstawę swojej piramidy samodoskonalenia.

Siłownia Chojna

Konkuruj z nadmiarem estrogenów

Oczywiście jak kobiety wytwarzają małe kwoty testosteronu, choć niektórzy myślą, iż obejmują go właśnie samcy, tak a my wytwarzamy takie części estrogenu, choć stosowany jest raczej z płcią piękną. I, co jasne, powinniśmy starać się o to, żeby nie zdominował naszego testosteronu. Najistotniejszym czynnikiem, który znacząco obniży Twój estrogen jest… spalenie tłuszczu. To zwłaszcza tkanka tłuszczowa produkuje estrogen, jaki z kolei powoduje stawianie się tłuszczu… i przymierze się zamyka. I po się dziwisz, że tyle mężczyzn ma spore piersi i brzuchy, jakby byli w ciąży… Cóż, gdyby wiedzieli, jak znaczące jest zabieganie o formę a gdy mocno lenistwo ogranicza ich męskość, na pewno dostali się za siebie. Polecam także przerzucić się na picie wody kranowej. Ta w butelkach zawiera czerpiące z plastiku ksenoestrogeny. Spożywaj także mniej nabiału (krowa to samica, więc naturalnie produkuje żeńskie hormony) i mniej piwa (chmiel co prawda jest roślinne odpowiedniki estrogenu, jakie w ściślejszym stanie na nas oddziałują, ale wypicie nawet trzech piw to teraz duża racja tych niekorzystnych związków)

Siłownia Chojna

Wyśpij się

Testosteron wytwarzamy głównie nocą. Pewnie widzisz to wcześnie, sprowadzając się z racja zwanym „masztem”. Aby organizm mógł zsyntezować jego prawidłową ilość, celuj nie tyle w wydłużenie snu, ile w poprawę jego wartości. Ważna więc dojść na morze rodzajów. Przede wszystkim- przewietrz pokój przed wyruszeniem do łóżka. Badania wskazują, że tak śpi nam się w lekko chłodnym pomieszczeniu. I zapewne w takim, gdzie jest więcej tlenu. Po drugie- nie używaj telefonu ani komputera na ponad godzinę przed planowanym pójściem spać. Ekrany urządzeń elektrycznych oszukują nasz umysł, gdyż sprawiają wrażenie, iż jest dzień, więc wytwarzamy mniej melatoniny (znanej jako hormon snu). Dodatkowo warto zobaczyć, albo nie śpimy na targ miękkim łóżku, wyłączyć WiFi (nie zostało dokładnie potwierdzone, że zakłóca cykl snu, jednak o dmuchać na zimowe), nie rodzić się przed snem grami czy filmami a nie jeść posiłków na 3 godziny przed snem. Chociaż to mit, że przytyjesz, jednak gdy organizm skupi się na trawieniu- jakość snu spadnie. I wreszcie- wspomagaj się suplementami, które pomagają zasypianie. Przylegają do nich GABA, 5-HTP, passiflora, czy wspomniane wcześniej melisa i waleriana. Stosuj jeden spośród nich przez dwa tygodnie, potem przez taki sam czas inny, a właśnie w kółko, by organizm się nie przyzwyczaił. Zadbaj więcej o to, żeby być ogromny poziom witaminy D (na moment jesienno-zimowy podaje się suplement), magnezu (bierz/spożywaj go wcześnie, gdyż wtedy świetnie się wchłania), cynku i selenu. I jeśli to dla Ciebie jeszcze za kilku- możesz wypróbować DAA, Tribulus, Maca, albo ziele Damiana. Są badania, które odpowiadają, iż nie wykazują szczególnie mocnego działania, lecz są także takie, które przyjmują ich skuteczność. Moja ocena jest taka, że każdy system jest kolejny a o przechodzić na sobie, jeżeli właśnie są to dietetyczne środki. To ponieważ nie tracisz nic, prócz kilkudziesięciu złotych. Gdy nie zadziała- trudno. Jeśli zadziała- skorzystasz.

Siłownia Chojna

Nie przegrzewaj jajek

Nieprzypadkowo nasze znaczenia są umieszczone poza jamą ciała, w mosznie. Jest tam dużo mniejsza temperatura, co zapewnia żywotność plemnikom. Wykazano, że przegrzewanie jajek bardzo sprzyja obniżeniu testosteronu i oczywiście pogarsza jakość nasienia. Jeżeli funkcjonujesz na saunę- nie powoduj tego zwłaszcza niż dwa razy w tygodniu. Postaraj się także nie brać długich, gorących kąpieli. Nie przechowuj laptopa na kolanach, gdy pracujesz. Nie przechowuj obcisłych bokserek ani spodni. A najlepiej śpij nago. Twoje „wory” będą wniebowzięte.

Siłownia Chojna

Bądź niezależny

Cierpię na zasad dwojaką aktywność: Fizyczną i fizyczną. Częste uprawianie seksu niezwykle skutecznie podnosi poziom męskiego hormonu. Co do masturbacji zdania są bardzo podzielone- jedni trenerzy zakazują zawodnikom onanizacji przed ważnymi meczami, inni daj ją zalecają. Cóż, tu i musisz zwrócić się na siebie i przygotować eksperyment- sprawdź, jak ruszy na Ciebie dwukrotne zwiększenie częstości samodzielnych wytrysków przez załóżmy, miesiąc. Jeśli poczujesz się lepiej, świadczyć obecne będzie, że warto. Po drugie- zacznij dźwigać ciężary okołomaksymalne. Oczywiście, jeśli rano nie byłeś na siłowni a nie znasz odpowiedniej techniki- nie dodawaj się od razu na nie wiadomo jak wielkie sztangi. Wpierw poćwicz sam ruch, potem zacznij dźwigać. Badania wskazują, że zwłaszcza ćwiczenia wielkich grup mięśniowych, takich jak plecy czy nogi, dają duży wyrzut hormonów anabolicznych. Nie siedź zatem na tyle, bo zapuścisz korzenie. Działaj. I używaj. Mam możliwość, iż nie olejesz danej w współczesnym kontekście nauki i sprawisz kroki, by bronić się lepszym facetem. Powodzenia!

Siłownia Chojna

 

Zobacz również partner do seksu

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *